Cik ilgi ir spēkā garantija?
Visām mūsu precēm tiek nodrošināta kvalitātes garantija. Šo garantiju sauc arī par likumīgu vai rūpnīcas garantiju. Tās derīguma termiņš var atšķirties: tāpat kā citi nosacījumi, periods ir norādīts preces aprakstā vai kopā ar pavadzīmi par nopirkto produktu, kas arī atbilst garantijas dokumentam.
Uz kādām precēm garantija neattiecas?
Kvalitātes garantija netiek sniegta, ja produkta īpašības atbilst tā aprakstam, produkts ir piemērots lietošanai atbilstošam mērķim.
Paņemot preci veikalā, pārbaudiet, vai tai nav bojājumu, vai tā ir pilnīga un pareiza. Paņemot preci no kurjera, pievērsiet uzmanību iepakojumam - ja rodas aizdomas - nekavējoties izsaiņojiet to. Atzīmējiet novērotās neatbilstības preču nodošanas pieņemšanas dokumentā un kurjera vai THOMSON Furniture pārstāvja klātbūtnē uzrakstiet iesniegumu. Ja pēc piegādes akta parakstīšanas redzat izstrādājuma defektu vai trūkumu, mēs nevaram uzņemties atbildību par to, ka prece vai iepakojums ir bojāts, nepareizi samontēts. Šajā gadījumā kvalitātes garantija tiks sniegta rūpnīcas defekta gadījumā. Aicinām Jūs izlasīt vairāk par to Lietošanas noteikumi.
Preču kategorijas, uz kurām attiecas īpašas saistības
Mēbelēm tiek piemērotas atsevišķas garantijas saistības. Visām mēbelēm no preces saņemšanas brīža ir 2 gadu garantija, ja preces aprakstā vai pavadzīmē par nopirkto produktu nav norādīts citādi. Izstrādājuma ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti produkta montāžas un darbības nosacījumi. Kad esat iegādājies kādu no šīm precēm, tā pirms montāžas rūpīgi jāpārbauda. Gadījumā, ja, iegādājoties kādu no šīm precēm, pamanāt, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības šādas preces atgriezt preces garantijas dokumentos norādītājā termiņā. Šajā gadījumā sliktas kvalitātes produkts tiek apmainīts pret kvalitatīvu produktu bez maksas vai samaksātā nauda Jums tiks atmaksāta. Ja garantijas laikā pamanāt slēptus izstrādāuma defektus, lūdzam, nofortografēt tos un nekavējoties atsūtīt fotoattēlus uz e-pastu info@thomsonfurniture.lv. Pēc tam produkta ražotājs noteiks, vai garantija uz produkta trūkumiem attiecas, t.i. vai preču defekts ir rūpniecisks. Nekavējoties informēsim Jūs par ražotāja lēmumu ar Jūsu norādītajiem saziņas līdzekļiem.
Kur es varu meklēt garantijas apkalpošanu?
Pārdevēja THOMSON Furniture preces var piegādāt uz THOMSON Furniture fizisko veikalu. Jūs atradīsiet veikala adresi un darba laiku šeit. Jūs variet arī nosūtīt produktu garantijas remontam ar kurjeru. Maksu par kurjera pakalpojumiem sedz pircējs. Aicinām Jūs pareizi iesaiņot preci, lai tā netiktu sabojāta sūtīšanas laikā. Ja prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt garantijas pakalpojumus.
Ko darīt, ja man ir aizdomas, ka produkts ir sliktas kvalitātes?
Ja Jums ir aizdomas, ka esat saņēmis preci ar trūkumiem, Jums ir vairākas izvēles iespējas:
- Ja ir iespējams novērst trūkumu produkta kvalitātē, varat sazināties ar pārdevēju, lai tiktu novērsti produkta trūkumi. Preces pārdevējs ir norādīts pavadzīmē.
- Pirktajam produktam var piemērot atlaidi, kas atbilst vērtībai, kas zaudēta defektu dēļ.
- Produktu var apmainīt pret identisku labas kvalitātes produktu, ja vien izstrādājumatrūkumi ie nenozīmīgi vai tie radušies Jūsu vainas dēļ.
- Jūs varat atgriezt preci, un, ja Pārdevējs konstatē, ka atdotajai precei ir būtiski trūkumi, atgūt naudu. Naudas atmaksas periods ir 14 kalendārās dienas pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis preces trūkumus.
Visos gadījumos, lai identificētu iespējamos kvalitātes defektus, preces tiek nosūtītas pārbaudei ražotājam un/vai pilnvarotajam servisam. Pārbaude var ilgt 2 nedēļas.
Cik ilgs ir remonts?
Defektu, kas radušies ražotāja vainas dēļ, labošana ilgst līdz 3 nedēļām no dienas, kad konstatēts defekta iemesls un produkts nogādāts garantijas servisam. Ja izrādās, ka remontam detaļa ir jāpiegādā no ārzemēm, gaidīšanas periods var tikt pagarināts.
Atteikuma tiesības
Ja nepieciešams atgriezt kvalitatīvu preci, kas nebija piemērota
Ja jūs nolemjat atgriezt nopirkto preci bez jebkāda iemesla, to var izdarīt 14 dienu laikā. Izstrādājuma iesaiņojumam jābūt neskartam, tam jāpievieno visas autentiskās etiķetes un aizsargiepakojumi, un produktam jāizskatās tieši tā, kā tas bija iegādājoties. Ja sabojājat iepakojumu, Jūs nevarēsiet atgriezt kvalitatīvas preces un atgūt naudu pēc vairāk nekā 14 dienām. Mēbeles ir jāatdod oriģinālajā, sakoptā un nesabojātā iesaiņojumā, un saliktās mēbeles vai mēbeles, ko Jūs jau mēginājāt salikt kopā, nevar atgriezt. Ir svarīgi pieminēt, ka izstrādājumam nav jābūt zaudējušam savu komerciālo izskatu, un produkts ir jāatdod tādā pašā konfigurācijā, kā Jūs to saņēmāt.
Kādas preces nevar atgriezt?
Bojātas preces, kas zaudējušas savu komerciālo izskatu, nevar atgriezt. Jums prece ir jāatdod ar tādu pašu aprīkojumu un tādā pašā stāvoklī, kādu saņēmāt.
Kur preces var atgriezt?
Jūs varat piegādāt pārdevēja THOMSON Furniture preces uz THOMSON Furniture fizisko veikalu. Jūs atradīsiet veikala adresi un darba laiku šeit. Jūs varat nosūtīt preces ar kurjeru. Visus izdevumus par kurjera pakalpojumiem sedz pircējs. Aicinām Jūs pareizi iesaiņot preci, lai tā netiktu sabojāta sūtīšanas laikā. Ja prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt garantijas pakalpojumus.